onsdag 29 april 2009

Snart så!

Då är det bara 2 1/2 dag innan vi drar till Prag på vårt lilla äventyr, inte vårt livs äventyr kanske, men ändå.
Vår förhoppning, tro och mål är ju givetvis att detta ska bli den mest besökta bloggen i historien. Möjligen är detta mål en aning högt ställt.
Vi hoppas också att ni som gästar vår blogg ska lägga in rikligt med kommentarer. Både långa och korta. Det är ju själva vitsen så att säga.
Vi har inga som helst krav på anständighet eller korrekt grammatik på dessa kommentarer. Därför kan ju t.o.m. våra mer suspekta och fåniga vänner nyttja detta fantastiska tillfälle att föra ut sina åsikter om ditten och datten.

Mvh Administratorn

6 kommentarer:

  1. Jag vann, jag kom först!!! Er för hoppning om en väl besökt blogg slår nog in om inne hållet bjuder på delikata ord och bilder. Önskar er en under bar resa med härligt pilsner drickande. Själv firar jag valborg med en maj brasa, folk öl och en torr cigg. Kram Mad Ellen
    ÄLSKA SÄR SKRIVNING

    SvaraRadera
  2. Swish är ju landet som gäller. Nu hamnar ni på fel sida av järnridån!
    Always remember Pepes Bodega

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa! Drick några öl åt mig oxå men komihåg att i prag klipper man gräset med kläderna på! ;-) he he he!

    SvaraRadera
  4. Torvald Vingmutter1 maj 2009 kl. 14:20

    Hej grabbar ! Detta är ett tilltag som verkligen inspirerar mig i mitt underliga liv. När jag hörde om denna blogggg på aftonbladet, svt eller om det var facebook så var jag tvungen att med en gång sätta mig i bilen och köra till en av deltagarna för att göra en intervju. Jag tog den som fanns längst bort från mitt eget hem. Nämligen sotaren Mogge the pipränser även kallad Morgan. Mötte honom i hans eminenta hem en vacker vårdag i slutet av april. Det som överraskade mig med denna underliga individ var att han hade en oöppnad öl i kylskåpet. Hoppas detta inte är en förvarning om vad som komma skall... Fortsättning följer om intresse finnes.

    SvaraRadera
  5. Janne Josefsson1 maj 2009 kl. 14:23

    Tar man spårvagn 22 för att komma till centrum i prag ?

    SvaraRadera
  6. Kommer ni hem tillbaka eller? I så fall kanske ni kan ta med några Magnolior.

    SvaraRadera